Trött

Nu sover plutten för ett tag, han somnade när vi låg och läste Mamma Mu, favoriten just nu. Och jag blev också trött. Har blivit lite hängig på senaste tiden och har även ont i ryggslutet, det började när jag började träna. Visseligen tror jag att jag dricker för lite vatten om dagarna, och sen kanske kroppen får sig ett törn när man börjar röra på sig mer? Blir att lägga sig på spikmattan och vila en stund, får passa på när lillkillen sover.
  Annars vet jag inte vad dagen kommer erbjuda mer idag, funderar om jag ska ta mig i kragen och gå och träna en sväng ikväll. Blev inget av i måndags, då städade jag hela eftermiddagen/kvällen - välbehövligt! Och igår blev det lite träning här hemma. Så idag är det nog dags att köra ett ordentligt pass.
  Och ni som inte vet har Leo nu fått glasögon, än så länge går det väl sådär. Om han har fullt upp med det han gör just då, så tänker han inte på att han har på sig dom, men om han har händerna lediga så åker dom gärna av. Men vi gör vårt bästa, han är bara 2 år, vi kan inte begära för mycket, så vi får ta den tid han behöver helt enkelt.
  Nu är det vildags. Tjaaao! :)

Inga kommentarer: